آموزش معرفی و بررسی

نیمبلا (Nimbella) به خانواده vpsgol می پیوندد

خوشحال می شوم به اشتراک بگذارم که امروز صبح اعلام کردیم که Nimbella ، ارائه دهنده پلت فرم بدون سرور را خریداری کرده ایم. افزودن قابلیت های بدون سرور نیمبلا مکمل ارائه خدمات Infrastructure-as-a-Service (IaaS) و Platform-as-a-Service (PaaS) از vpsgol خواهد بود. این امر در نهایت با حفظ سادگی تجربه محصول و پیش بینی قیمت که vpsgol به آن معروف است ، انتخاب بیشتری را در اختیار سازندگان برنامه قرار می دهد.

ظهور بدون سرور

محاسبات بدون سرور یک روند رایج در توسعه برنامه های ابری است و مزایای زیادی را برای توسعه دهندگان و تیم های سازنده نرم افزار نوید می دهد. برخی از این مزایا ، رهایی از مدیریت سرور ، مقیاس آنی بی نهایت و پرداخت تنها برای آنچه استفاده می کنید است. با این حال ، پذیرش فناوری های بدون سرور می تواند بهایی داشته باشد – تطبیق برنامه های موجود با معماری بدون سرور دشوارتر است ، سیستم عامل های بدون سرور فعلی در درجه اول از حجم کاری بدون حالت پشتیبانی می کنند و مدل های قیمت گذاری به سختی قابل درک هستند و می توانند با قبض های غیر منتظره شما را شگفت زده کنند.

چرا نیمبلا (Nimbella)؟

نیمبلا یک پلتفرم متمایز از ابتدا ایجاد کرده است که نه تنها مشکلات فوق را برطرف می کند بلکه پیاده سازی بدون سرور مبتنی بر استانداردهای باز مدرن را نیز ارائه می دهد که بر روی Kubernetes کار می کند در حالی که همه پیچیدگی های آن را پنهان می کند. نیمبلا نیازهای برنامه های کاربردی مبتنی بر رویداد ، برنامه های طولانی مدت ، حجم کاری حالت دار و موارد استفاده پیچیده تر که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می کند را برطرف می کند. این امر باعث می شود محاسبات بدون سرور برای توسعه دهندگان و مشاغل کوچک که برنامه های کاربردی را ایجاد می کنند در دسترس تر باشد. در نتیجه ، نیمبلا به عنوان یک مجری قوی در The Forrester Wave form: Function-As-A-Service Platforms ، Q1 2021 معرفی شد.

تیم بنیانگذار نیمبلا ، آنشو آگاروال ، رودریک ربا و اریک سیلدنز ، دارای تخصص محصول و تکنیک بالایی در ساخت و راه اندازی سیستم های توزیع شده در مقیاس بزرگ هستند. رودریک همچنین یکی از همکاران و همکار فنی اصلی Apache OpenWhisk است ، یک پلت فرم محاسباتی بدون سرور پیشرفته و آماده تولید مبتنی بر منبع. این اختصاص به منبع باز و همسویی با سادگی به همین دلیل است که ما خوشحال می شویم از تیم و فناوری نیمبلا در جامعه vpsgol استقبال کنیم.

 


https://vpsgol.net/product/vps-germany/

https://vpsgol.net/product/vps-usa/

https://vpsgol.net/product/vps-france/

https://vpsgol.net/product/vps-canada/

https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-netherlands/

https://vpsgol.net/product/vps-england/