آموزش معرفی و بررسی

افزایش امنیت ، بینش و ادغام DBaaS در پلت فرم برنامه vpsgol

مشاغل به طور فزاینده ای به دنبال راهی هستند تا برنامه های خود را سریعتر به بازار عرضه کنند. پلتفرم برنامه vpsgol با ارائه یک راه حل کاملاً مدیریت شده که به شما کمک می کند برنامه های خود را بسازید ، مستقر و مقیاس بندی کنید ، به آن نیازها آدرس می دهد. شما می توانید برنامه ها را به سادگی با اشاره به repo GitHub یا GitLab خود مستقر کنید ، و App Platform وظایف سنگین مدیریت زیرساخت ، زمان اجرای برنامه و سایر وابستگی ها را انجام می دهد.

برنامه های خود را به صورت امن به پایگاه های داده مدیریت شده به عنوان منابع قابل اعتماد متصل کنید

چه توسعه دهنده باشید ، چه کارآفرین ، چه یک کسب و کار کوچک ، امنیت برنامه ها و داده های شما برای همه اولویت اصلی است. با ایجاد ارتباط ایمن بین برنامه ها و پایگاه های داده خود ، می توانید احتمال نقض امنیت ، تلاش برای گذرواژه بی رحمانه و حملات منع سرویس از هر سرور که صراحتا مجاز به اتصال به پایگاه داده شما نیست را تا حد زیادی کاهش دهید.

با افتخار اعلام می کنیم که اکنون می توانید برنامه های خود را که به طور امن بر روی App Platform ساخته شده اند به پایگاه های مدیریتی vpsgol به عنوان منابع قابل اعتماد متصل کنید. افزودن برنامه به عنوان یک منبع قابل اعتماد ، یک اتصال امن به پایگاه داده ایجاد می کند که ترافیک را فقط از برنامه می پذیرد و دیگر اتصالات خصوصی و عمومی را رد می کند و پایگاه داده شما را ایمن تر می کند. به طور مشابه ، اگر پایگاه داده مدیریت شده موجود شما منابع معتبری را فعال کرده باشد ، برنامه به طور خودکار به عنوان یک منبع قابل اعتماد اضافه می شود. این ویژگی برای پایگاه های مدیریتی Redis ، MySQL و PostgreSQL موجود است و به زودی برای Managed MongoDB اضافه می شود

با هشدارها و نظارت ، دید بهتری در برنامه های خود به دست آورید

هنگام ایجاد و نگهداری برنامه ها ، اعلانات مربوط به وضعیت برنامه شما می تواند به شما در کاهش سریع مشکلات کمک کند. دید واضح از وضعیت و سلامت برنامه های شما نیز به شما کمک می کند تا بهره وری بیشتری داشته باشید ، زیرا دیگر نیازی به استخراج گزارش ها ندارید تا بفهمید چرا برنامه شما آنطور که انتظار می رود کار نمی کند. خوشحال می شویم اعلام کنیم که قابلیت هشدار و نظارت را به App Platform اضافه کرده ایم تا بتوانید از وضعیت برنامه های خود مطلع شوید و مشکلات را سریع حل کنید. سیاست های هشدار پیش فرض vpsgol به شما در مورد نحوه استقرار و پیکربندی دامنه برنامه های شما اطلاع می دهد ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

خط مشی های پیش فرض هشدار

می توانید اعلان ها را از طریق ایمیل یا Slack دریافت کنید. همچنین می توانید خط مشی های هشدار جدیدی اضافه کنید که بر اساس شرایطی که تعیین کرده اید ، فعال می شوند.

ادغام بستر برنامه با MongoDB مدیریت شده

در ماه ژوئن ، ما vpsgol Managed MongoDB را راه اندازی کردیم – یک پایگاه داده کاملاً مدیریت شده به عنوان سرویس برنامه های مدرن. پلتفرم برنامه به صورت یکپارچه با Managed MongoDB ادغام می شود و به شما این امکان را می دهد که MongoDB مدیریت شده را به عنوان پشتیبان برنامه خود انتخاب کنید. می توانید هنگام ایجاد برنامه خود با استفاده از App Platform ، یک خوشه MongoDB مدیریت شده را بچرخانید یا MongoDB را به برنامه ای که قبلاً ایجاد کرده اید متصل کنید. در اینجا یک ویدیو عالی وجود دارد که نشان می دهد چگونه می توانید از Managed MongoDB با برنامه های App Platforms استفاده کنید.

انعطاف پذیری بیشتری برای استقرار برنامه های خود با پشتیبانی از monorepos

monorepo یک مخزن واحد است که کد بسیاری از پروژه های مختلف را ذخیره می کند. توسعه دهندگان اغلب از monorepos برای استفاده مجدد از کد ، مدیریت وابستگی ها ، بهینه سازی ساختارها و همکاری موثر در بین تیم ها استفاده می کنند. ما مفتخریم اعلام کنیم که Platform App در حال حاضر از استقرار برنامه های مختلف پشتیبانی می کند که همه در یک مخزن واحد git (monorepo) قرار دارند. هر یک از این برنامه ها ممکن است در پوشه جداگانه ای در repo قرار داشته باشند. این به کاهش زمان لازم برای توسعه و استقرار برنامه ها کمک می کند و توسعه دهندگان را کارآمدتر و پربارتر می کند. این ویدئو را ببینید تا این قابلیت را در عمل ببینید.

ادغام بستر برنامه با Stackbit

Stackbit یک پلتفرم است که به شما امکان می دهد در سایت های Jamstack همکاری کنید ، و تیم خود را قادر می سازد تا به جای برخورد با Markdown ، git یا نوشتن کد ، آنها را بصری ویرایش کند. شما می توانید از مزایای Jamstack ، از جمله عملکرد بهتر ، امنیت بیشتر ، هزینه کمتر و مقیاس پذیری بیشتر ، همراه با راحتی ویرایش بصری داخلی استفاده کنید. اکنون می توانید به راحتی سایت های خود را که بر روی Stackbit to App Platform ساخته شده منتشر کرده و از پلتفرم کاملاً مدیریت شده استفاده کنید.


https://vpsgol.net/product/vps-germany/

https://vpsgol.net/product/vps-usa/

https://vpsgol.net/product/vps-france/

https://vpsgol.net/product/vps-canada/

https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-netherlands/

https://vpsgol.net/product/vps-england/