آموزش معرفی و بررسی

با استفاده از یک جفت کلید SSH به طور قطعی با جفت کلید SSH به Droplets متصل شوید

کنسول Droplet جدید دسترسی SSH را با یک کلیک به Droplets شما از طریق یک تجربه SSH/Terminal بومی ارائه می دهد. همچنین نیاز به رمز عبور یا پیکربندی دستی کلیدهای SSH را حذف می کند.

چرا باید از Secure Shell (SSH) استفاده کنید

امنیت مبتنی بر گذرواژه به دلیل خستگی گذرواژه و استفاده بیش از حد از رمزهای عبور مانند “123456” ناامن است. Secure Shell یا SSH یک پروتکل ارتباطی شبکه است که با استفاده از راه حل های رمزنگاری شده برای رمزگذاری ، این مشکل را حل می کند و به دو رایانه امکان برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری امن داده ها را می دهد. در سطح بالا ، SSH با ایجاد جفت کلید رمزنگاری متشکل از یک کلید عمومی و خصوصی کار می کند ، که برای اطمینان از امنیت آنها توسط کامپیوتر تولید و ذخیره می شوند.

SSH برای بسیاری از صنایع به پروتکل رمزگذاری پیش فرض تبدیل شده است ، اما استفاده از کلیدهای SSH با کنسول بازیابی فعلی vpsgol (VNC) دشوار بود ، به همین دلیل ما کنسول جدید Droplet خود را توسعه دادیم. کنسول Droplet جدید توسط نماینده ای پشتیبانی می شود که امنیت بر زوج کلید نظارت می کند ، در حالی که دسترسی SSH را با یک کلیک به کاربران ما ارائه می دهد. در زیر می توانید لیست کامل ویژگی ها را مشاهده کنید.

کنسول Droplet جدید: صرفه جویی بیشتر در زمان ، اتلاف وقت کمتر

کنسول Droplet جدید برای همه کسانی است که به دنبال ایجاد برنامه های سریع و ایمن هستند و از دردسرهای دسترسی SSH و مشکلات استفاده جلوگیری می کنند.

علاوه بر دسترسی آسان به SSH ، کنسول Droplet جدید دارای موارد زیر است:

  • کپی/چسباندن متن: به جای تایپ جفت کلیدهای طولانی و متن به صورت دستی ، می توانید از کپی/چسباندن برای صرفه جویی در وقت استفاده کنید.
  • پشتیبانی چند رنگ: پشتیبانی چند رنگ کنسول را مفیدتر و بصری تر می کند و ظاهر استاندارد معمولی را که متن سیاه در زمینه سفید است ، می شکند.
  • پشتیبانی چند زبانه: کنسول قطره ای جدید vpsgol از چندین زبان پشتیبانی می کند ، به این معنی که اکنون می توانید هر محتوا را به هر زبانی که توسط UTF-8 پشتیبانی می شود تایپ کرده و مشاهده کنید.
  • سیستم عامل/تصاویر پشتیبانی شده:Ubuntu(16.04 – 20.04), Fedora (32 & 33), Debian (9), CentOS (7.6 & 8.3) CentOS 8 Stream, Rocky Linux و Marketplace images

https://vpsgol.net/product/vps-usa/

https://vpsgol.net/product/vps-canada/

https://vpsgol.net/product/vps-netherlands/