آموزش معرفی و بررسی

چگونه برای جهان میزبانهای وب مدیریت شده cloud-first در حال تکامل هستند

تعداد کمی از صنایع سریعتر از صنعت میزبانی وب رشد کرده اند زیرا مشاغل کوچک نیاز به حضور در وب را تشخیص می دهند. ظهور پلتفرم هایی مانند وردپرس ، Shopify و Magento باعث شده است که تیم های کوچک توسعه دهندگان وب بتوانند برای کسب و کار خود یا خدمات رسانی به نیازهای مشتریان خود ، صفحات وب پیشرفته و مدرن ایجاد کنند.

امروزه هزاران آژانس ، مترجمان آزاد و مشاغل کوچک به این ابزارها ، که بسیاری از آنها پلتفرم های منبع باز هستند ، تکیه می کنند تا دقیقاً آنچه را که لازم است بدون اختراع مجدد چرخ ایجاد کنند. از جمله چالش هایی که این تیم های کوچک توسعه دهندگان با آن روبرو هستند میزبانی است . وقتی نمایندگی ها. فریلنسرها و مشاغل کوچک می خواهند از مدیریت زیرساخت ها اجتناب کنند ، میزبان وب مدیریت شده می تواند با انتزاع بسیاری از گزینه های ارائه شده توسط سیستم عامل های ابر عمومی ، خدمات ارائه دهد. این به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که لزوماً نیازی به تمایز بین سطوح CPU نداشته باشند یا نیازی به درک عمیق قیمت ها برای ترافیک مورد انتظار خود نداشته باشند.

چرا Cloud-First؟

مانند سایر نرم افزارها ، کسب و کارهای میزبانی به منظور استفاده از مقیاس ، پشتیبانی ، امنیت و مزایای متعدد به ابر منتقل شده اند. با ایجاد یک پلتفرم ابری ثابت ، میزبانهای ابر مدیریت شده همان مزایای اساسی را دارند که از ارائه دهندگان ابر عمومی استفاده می کنند و سپس می توانند این مزایا را به مشتری نهایی منتقل کنند. با استفاده از ابرهای عمومی ، ارائه دهندگان ابر مدیریت شده و مشتریان آنها می توانند بر بهترین کاری که انجام می دهند تمرکز کنند. برای مشتری نهایی ، این تمرکز بر ایجاد وردپرس و همتایان آن است. برای میزبان های ابری مدیریت شده ، این تمرکز بر افزودن ارزش عظیمی بر زیرساخت محاسبات ابری است که به طور خاص برای موارد استفاده از میزبانی اصلی آنها طراحی شده است.

یک امتیاز اضافی: مقیاس پذیری و صرفه جویی در هزینه از طرف ارائه دهندگان ابر عمومی ، مزایایی است که میزبان می تواند به مشتری نهایی منتقل کند ، و در نتیجه پیشنهاد بسیار ارزشمندی را ارائه می دهد که باعث می شود توسعه اولین سرویس میزبانی ابری بسیار جذاب تر شود

نکاتی در مورد ایجاد ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده

کسانی که به دنبال ایجاد یک تجارت میزبانی مدیریت شده هستند باید چندین عامل کلیدی را در نظر بگیرند. مهمتر از همه ، آنها باید از برآوردن نیازهای مشتریان خود اطمینان حاصل کنند. بسیاری از کاربران نهایی ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده از WordPress استفاده می کنند ، به عنوان غالب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) که امروزه در دسترس است. یک کاربر نهایی معمولی ممکن است یک آژانس وب کوچک با تیمی از چند توسعه دهنده باشد که همه آنها WordPress را از داخل و خارج می شناسند. نکته کلیدی برای آن آژانس عبارت است از (1) ساختن روی پلتفرمی که کار می کند ، (2) ایجاد بودجه و (3) ساختن به موقع برای مشتریان خود. ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده می توانند با احداث ابرهای قابل اعتماد عمومی مانند vpsgol این نیازها را برآورده کنند

ساختن بر پلتفرمی که کار می کند

آژانس ها ، برای گرفتن یک مشتری معمولی مدیریت شده میزبانcloud ، به یک میزبانcloud مدیریت شده نیاز دارند که از هر نظر ممکن است رقابتی باشد: عملکرد ، قابلیت مقیاس بندی ، زمان به روز و پشتیبانی. مشتریان میزبان ابر مدیریت شده ملزم به رعایت الزامات عملکرد و انتظارات از حجم ترافیک هستند. با ایجاد cloud به روشی که در مقیاس قابل اطمینان کار کند ، میزبان می تواند با اطمینان توافقنامه هایی در سطح سرویس ارائه دهد که نشان دهنده این قابلیت حیاتی است.

بر اساس بودجه

دوم ، و بسیار مهم برای کاربران نهایی ، ایجاد بودجه است. برای خود میزبان های ابری مدیریت شده ، درک هزینه های میزبانی در برخی از ابرهای مقیاس بزرگ می تواند پیچیده و مدل قیمت گذاری غیرقابل بررسی باشد. به طور مشابه ، برای مشتریان ، قیمت گذاری یک الزام کلیدی است و در صورت غیرقابل بررسی ، می تواند یک مشکل عمده ایجاد کند.

آژانس معمولی به هزینه استفاده از CPU و پهنای باند یا سطح عملکردی که برای ترافیک مورد انتظار خود نیاز دارند فکر نمی کند. آنها می خواهند این جزئیات با شرایط قیمت گذاری که می توانند بفهمند و پیش بینی کنند ، در پس زمینه محو شود تا بتوانند از پس بودجه برآیند. برای اینکه میزبان ابری مدیریت شده آن قیمت واضح و شفاف را ارائه دهد ، هزینه های خود باید قابل پیش بینی باشد ، به همین دلیل است که آنها باید بر روی سیستم عامل های ابری با مدل های قیمت گذاری روشن ساخته شوند.

ساخت به موقع

پشتیبانی در خدمات مشتری بسیار مهم است زیرا بسیاری ، مانند نمایندگی معمولی ما ، تا حدی میزبان ابری مدیریت شده را انتخاب می کنند ، زیرا زبان تخصصی نرم افزار میزبانی شده را درک می کنند. هنگامی که آنها با مشکل استقرار یا اشکالی که مربوط به یکی از این فناوری ها است مواجه می شوند ، میزبان ابر مدیریت شده دارای دانش و تخصص لازم برای کمک به مشتری برای حل این مشکل است. مشتریان از زمان انجام کارها انتظار دارند و داشتن یک تیم پشتیبانی آماده برای کمک در ایجاد اعتماد بسیار مهم است.

برای ساختن به موقع و اطمینان از اینکه میزبان ابری مدیریت شده از مشتریان با کیفیت پشتیبانی می کند ، آنها باید بدانند که زیرساخت های شخصی آنها مورد مراقبت قرار می گیرد. ارائه دهنده مدیریت شده باید بداند که از ارائه دهنده ابری خود مراقبت می کند ، از استقرار اولیه یا مهاجرت وب سایت های میزبانی شده آنها ، تا پشتیبانی مداوم در صورت بروز هرگونه چالش در مقیاس و عملکرد.

vpsgol برای مدیریت Cloud Hosting

این که آیا شما در حال راه اندازی یک تجارت میزبانی ابری جدید هستید یا قصد دارید کسب و کار فعلی خود را به سطح بالاتری برسانید ، تیم شما احتمالاً با پیچیدگی محصول ، قیمت غیرقابل پیش بینی و پشتیبانی غیرقابل دسترسی از سوی برخی از ارائه دهندگان cloud مواجه شده است. vpsgol دارای سابقه اثبات شده در زمینه ایجاد راه حل هایی است که به میزبان های cloud مدیریت شده کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهند.

WPMU DEV یکی از این مشتریان است. WPMU DEV یک میزبان ابری مدیریت شده است که به هزاران کسب و کار کوچک خدمات رسانی می کند. تیم کوچک توسعه دهندگان آنها می خواستند به راه حل کم هزینه مهاجرت کنند بدون اینکه پشتیبانی یا عملکرد مشتریان خود را از دست بدهند. با استفاده از Droplets ، vpsgol یک مدل قیمت شفاف و شفاف را در اختیار تیم قرار داد که با نیازهای آنها مطابقت داشت

vpsgol تنها سرویسی است که انعطاف پذیری و مقیاس یک پلتفرم ابری با کارایی بالا را با هزینه و نیازهای پشتیبانی یک مشاغل کوچک رو به رشد متعادل می کند.


https://vpsgol.net/product/vps-germany/

https://vpsgol.net/product/vps-france/

https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-england/