آموزش معرفی و بررسی

آخرین محصولات و ویژگی های vpsgol

پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS)

ادغام پلتفرم برنامه vpsgol با Manago MongoDB

پلتفرم برنامه vpsgol یک راه حل کاملاً مدیریت شده است که به شما امکان می دهد برنامه های خود را بدون نگرانی در مورد زیرساخت های زیرساختی بسازید ، مستقر و مقیاس بندی کنید. پلتفرم برنامه به صورت یکپارچه با Managed MongoDB ادغام می شود و به شما امکان می دهد MongoDB مدیریت شده را به عنوان پایگاه داده برنامه خود انتخاب کنید. وقتی برنامه خود را با استفاده از بستر برنامه ایجاد می کنید ، می توانید یک خوشه MongoDB مدیریت شده را بچرخانید یا برنامه خود را به یک خوشه MongoDB که قبلاً ایجاد شده است متصل کنید. در اینجا نشان می دهیم چگونه می توانید با استفاده از App Platform یک برنامه پویا ایجاد کرده و پشتیبان آن را با Managed MongoDB تقویت کنید.

Node.js 1-Click App App with Managed MongoDB

Node.js یک پلت فرم سبک برای ایجاد برنامه های شبکه سریع و مقیاس پذیر در جاوا اسکریپت است. vpsgol Marketplace یک برنامه ارزشمند 1-کلیک برای ایجاد سریع برنامه های Node.js شما ارائه می دهد ، و ما خوشحالیم که اعلام کنیم برنامه Node.js 1-Click اکنون با MongoDB مدیریت شده vpsgol ادغام شده است. این به شما امکان می دهد هنگام ایجاد برنامه Node.js خود ، پایگاه داده Managed MongoDB را بچرخانید و روند ایجاد برنامه خود را ساده تر کنید.

به روز رسانی بازار

ما برنامه های جدید از پیش تنظیم شده با یک کلیک را در vpsgol Marketplace راه اندازی کرده ایم تا به شما کمک کند در وقت خود صرفه جویی کرده و زحمت تهیه سرورها را برطرف کنید. این شامل:

  • مدیریت هزینه رایگان:مدیریت هزینه رایگان به شرکت ها کمک می کند تا هزینه های فناوری اطلاعات را مدیریت کرده و بهینه سازی کنند و دید هزینه و کنترل بر صورتحساب ابر را فراهم می کند. این محصول از سناریوهای چند ابر پشتیبانی می کند – می توانید خوشه های Kubernetes یا حساب های Azure ، AWS و Alibaba را متصل کنید.
  • NirvaShare: یک راه حل ساده برای اشتراک گذاری فایل امن برای ذخیره سازی موجود در vpsgol Spaces. با مشتریان ، کارکنان ، شرکا یا فروشندگان ، فایل ها و پوشه ها را با کنترل دسترسی و امنیت دقیق ، به اشتراک بگذارید و با آنها همکاری کنید.
  • KubeSphere: یک سیستم عامل توزیع شده برای مدیریت برنامه های کاربردی بومی ابر ، با استفاده از Kubernetes به عنوان هسته آن. KubeSphere معماری plug-and-play را ارائه می دهد و به برنامه های شخص ثالث اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در اکوسیستم آن ادغام شوند.
  • Appsmith: با پلت فرم توسعه بصری منبع باز و کد پایین Appsmith ، می توانید بر راه حل ها تمرکز کنید بدون اینکه دیگر نگران کارهای خسته کننده و تکراری باشید! برنامه های داخلی سفارشی و پیچیده ، برنامه های CRUD ، گردش کار ، پنل های مدیریت و موارد دیگر را در Appsmith بسازید.

تجربه توسعه دهنده

به روز رسانی رابط خط فرمان vpsgol (CLI)

ما نسخه جدیدی از doctl ، رسمی vpsgol CLI را منتشر کردیم:

v1.62.0 – این نسخه تعدادی از اشکالات را برطرف می کند و پرچم های جدیدی را در دستورات موجود معرفی می کند:

  • دستور Apps logs اکنون از دنبال کردن گزارش های زنده با پرچم –tail پشتیبانی می کند. این به صاحبان برنامه اجازه می دهد تا جدیدترین گزارش ها را از برنامه های خود انتخاب کنند.
  • پرچم –wait به برنامه های ایجاد شده اضافه شده و برنامه ها به روز می شوند تا این دستورات را تا ایجاد یا بروزرسانی کامل برنامه مسدود کند.

به روز رسانی ارائه دهنده Terraform vpsgol

v2.10.0 – این نسخه شامل پشتیبانی از خط مشی های بهبود Kubernetes و ایجاد زمان بندی قابل تنظیم برای خوشه های DBaaS و K8s است.

v2.10.1 – این نسخه شامل برخی از رفع اشکال و به روز رسانی اسناد برای اضافه کردن حصار کد به اسناد برای MongoDB است.


https://vpsgol.net/product/vps-germany/

https://vpsgol.net/product/vps-france/

https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-england/