آموزش معرفی و بررسی

نحوه ایجاد و مقیاس بندی مشاغل تجارت الکترونیک در اینترنت

سال 2020 در همه صنایع یک سال چالش برانگیز بود زیرا مشاغل خود را با کار از راه دور سازگار کردند ، بخشهایی مانند گردشگری متوقف شد و اقتصادهای جهان تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفتند. یکی از بخشهایی که بیشتر تحت تأثیر قرار گرفت خرده فروشی بود ، زیرا فروشگاهها در بسیاری از مناطق مجبور به توقف یا محدود کردن خریدهای شخصی و تغییر جهت خرید آنلاین شدند. با وجود چالش های پیش روی بخش خرده فروشی ، افزایش تجارت الکترونیک به بسیاری از مشاغل اجازه زنده ماندن داد و پیش بینی می شود که رشد خود را تا سال 2021 ادامه دهد.

vpsgol ده ها هزار مشتری دارد از جمله JIJI و Centra که مشاغل تجارت الکترونیک را اداره می کنند. در این پست ، ما نحوه استفاده کسب و کارهای تجارت الکترونیک از سرویس هایی مانند Dvpsgol Managed Databases ، Kubernetes و Droplets را برای تقویت رشد آنها به اشتراک می گذاریم.

چالش قیمت گذاری پویا

یکی از ابزارهای حیاتی برای مشاغل تجارت الکترونیک ، توانایی قیمت گذاری پویا برای در نظر گرفتن تغییرات تقاضا ، تبلیغات و سایر عوامل است. ابزارهای قیمت گذاری پویا به منظور کمک به مصرف کنندگان ، قیمت را در زمان واقعی تنظیم می کنند. تعدیلات باید واقع بینانه صورت گیرد. تغییرات باید در فاصله زمانی (روزانه یا ساعتی) انجام شود. برای بسیاری از توسعه دهندگان ، مهم است که از ابزارهای ساخته شده و استقرار یافته در زبانهای توسعه آشنا برای اطمینان از تداوم استفاده کنید.

برنامه های قیمت گذاری پویا که در Angular یا JavaScript برای چارچوب های تجارت الکترونیک منبع باز ساخته شده اند ، برخی از تداوم مشتاق تیم های توسعه و در نهایت برای مصرف کنندگان را فراهم می کند. به طور مشابه ، داده های قیمت گذاری تاریخی باید برای تجزیه و تحلیل حفظ شوند ، به طور ایده آل در پایگاه داده MySQL یا PostgreSQL (می توانید آموزش جامعه ما را در زمینه مقابله با یک مشکل مشابه بخوانید). تسهیل زندگی برای توسعه دهندگان همیشه برای یک تجارت خوب است و به ویژه برای مشاغل کوچک که سعی در مدیریت داده های خود دارند صادق است.

علاوه بر مدیریت داده ها ، هر ابزاری برای بنیانگذاران مشتاق به توانایی ایجاد بینش های کاربردی از داده های قیمت گذاری تاریخی نیاز دارد. این جایی است که یک پلت فرم هوشمند رقابتی در زمان واقعی مانند Bungee Tech می تواند مفید باشد. آنها به بیش از 180 مشتری کمک کرده اند تا تصمیمات بلادرنگ را در مورد قیمت گذاری بگیرند تا فروش در حال اجرا بر روی قطرات vpsgol ایجاد شود. Bungee Tech با بیش از نیم میلیارد نقطه داده سروکار دارد ، داده های جدیدی که روزانه جمع آوری می شوند. این که بتوانید داده ها را در مقیاس وسیع به دست آورید و پیش بینی و تجزیه و تحلیل را بر روی همه داده ها انجام دهید ، یک چالش واقعی است. vpsgol توانست چالش را پیش ببرد و همه بارهای کاری خود را در مقیاس بزرگ اداره کند.

مدیریت موجودی خرده فروشی خود

برای ماندن در تجارت و فروش خود ، مهم است که مشاغل خرده فروشی بدانند چه موجودی دارند و وب سایت خود را با آخرین اطلاعات موجودی به روز کنند – و این برای استارتاپ های تجارت الکترونیک بسیار مهم است که زود هنگام راه حل برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) را اتخاذ کنند. کمک به برنامه ریزی موجودی و کار با مشتریان.

یک نیاز اساسی برای مدیریت موجودی در سطح مشاغل کوچک و راه اندازی ، امکان ردیابی موجودی خارجی است. بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک عرضه خود را از مکان های دیگر دریافت می کنند و باید موجودی تامین کنندگان شخص ثالث را در زمان واقعی ردیابی کنند. اگر تعداد توپ های فوتبال زرد رنگ در عرضه کننده تمام شود ، فروشندگان نمی خواهند مجبور شوند چیزی را بفروشند که نمی توانند به مشتری تحویل دهند. در حالی که سازمان های بزرگ می توانند از خدمات میان افزارهایی که بین فروشگاه آنلاین و تأمین کنندگان خارجی همگام سازی می کنند ، استفاده کنند ، اما کسب و کارهای کوچک چنین تجملاتی ندارند. در نتیجه ، افزونه های تجارت الکترونیک که بین تامین کنندگان و فروشندگان همگام می شوند ، می توانند استرس مربوط به سازمان های کوچکتر را به حداقل برسانند.

در گذشته ، یک ابزار ERP قوی با عملکرد گسترده مانند این بسیار گران بود ، اما خدماتی مانند ZincAPI راه حل های ERP را برای مشاغل کوچک در دسترس قرار داده است. روی نرم افزار ایجاد لیست ، مدیریت موجودی ، قیمت گذاری مجدد و نرم افزارهای تحقق را ایجاد می کند. خدمات آنها بیش از 5،000 سفارش در روز پردازش می کند تا به مشتریان امکان خرید هر چیزی از خرده فروشان آنلاین اصلی مانند آمازون و والمارت با یک درخواست POST را بدهند. استارتاپ هایی که ترجیح می دهند از ابزار ERP خود استفاده کنند ، حتی می توانند از نصب ERPNext با یک کلیک vpsgol استفاده کنند.

تجزیه و تحلیل داده ها برای تجارت الکترونیکی

دانستن اینکه چه محصولاتی خوب فروش می کنند یا نه ، می تواند به شروع سریع یا تجدید فروش کمک کند. این جایی است که تجزیه و تحلیل داده ها می تواند تصمیم گیری برای مشاغل کوچک را مطلع سازد. فناوری های تجزیه و تحلیل بازاریابی مانند خزنده ها و اسکرپرهای وب ، پیکسل های تبلیغاتی و موارد دیگر می توانند اطلاع دهند که بازدیدکنندگان وب از چه محصولاتی دیدن می کنند ، آیا محصولاتی به سبد خرید اضافه شده اند یا نه ، یا در چه مرحله ای کاربران از فروشگاه اینترنتی خارج شده اند.

تجارت الکترونیک دارای انتخاب گسترده ای از ارائه دهندگان میزبانی است که می توانند برای چنین خدماتی انتخاب کنند ، هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. انتخاب ارائه دهنده ای که نقاط قوت آن برای کسب و کار شما خوب باشد می تواند برای تیم تغییر ایجاد کند. ارائه دهندگان کلید در دست مانند Shopify ممکن است به عنوان یک نقطه ورود عالی برای خدمات رسانی به مشتریان از طریق تجارت الکترونیکی عمل کنند ، اما اغلب با محدودیت همراه هستند یا ممکن است برای توسعه کامل یک فروشگاه به خرید خدمات برتر نیاز داشته باشند. راه حل های سفارشی تر ، مانند برنامه های سفارشی وب پیشرفته GoMage برای Magento ، می تواند اطمینان حاصل کند که فروشگاه برای اطمینان از برآوردن نیازهای فعلی و همچنین زمینه سازی برای رشد آینده فروشگاه شما ایجاد شده است.

یک استراتژی کلیدی برای بازسازی فروش ، ترغیب مشتریان به بازگشت پویا است. غول های تجارت الکترونیک می توانند اعلان های “دوباره خرید کنید” را ارائه دهند یا توصیه هایی مشابه خریدهای قبلی نشان دهند. به طور کلی ، کار با داده های فروش راز جذب مشاغل است.

قدرت تجزیه و تحلیل موفقیت آمیز داده های فروش ، توانایی ایجاد بینش هایی است که باعث فروش بیشتر می شود و سپس شستشو ، تکرار و تکرار می شود. این نوع تجزیه و تحلیل می تواند بین امید به موفقیت در تجارت الکترونیک و رشد در مقیاس بزرگ تفاوت ایجاد کند.

با ابزارهای پشتیبانی شده توسط vpsgol ، تجارت الکترونیک خود را ایجاد کنید

ما از مشاغل تجارت الکترونیک مانند Bungee Tech ، Zinc.io و GoMage در هر مرحله از توسعه خود با ابزارهای vpsgol از جمله پایگاه داده های مدیریت شده و Droplets پشتیبانی کرده ایم. از بین دانش آموزان جوان که در طول Hacktoberfest با ایده ها مشورت می کردند ، بنیان گذاران فنی تازه کار پذیرش برنامه راه اندازی Hatch ما ، شرکت های فناوری تأثیر اجتماعی با Hollie’s Hub for Good و ارائه دهندگان بزرگ SaaS را ارائه کردند


https://vpsgol.net/product/vps-germany/

https://vpsgol.net/product/vps-usa/

https://vpsgol.net/product/vps-france/

https://vpsgol.net/product/vps-canada/

https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-netherlands/

https://vpsgol.net/product/vps-england/