آموزش معرفی و بررسی

معرفی MongoDB VPSGOL Managed – پایگاه داده ای کاملاً مدیریت شده به عنوان سرویس برنامه های مدرن

MongoDB یکی از محبوب ترین پایگاه های داده است و برای برنامه هایی که به سرعت تکامل می یابند و نیاز به حجم عظیمی از داده ها و ترافیک دارند ، ایده آل است. این برنامه مزایایی مانند طرح های اسناد انعطاف پذیر ، دسترسی به داده های کد بومی ، طراحی سازگار با تغییر و مقیاس افقی آسان را ارائه می دهد.

با این حال ، ایجاد و نگهداری خوشه های MongoDB از ابتدا می تواند یک کار بزرگ باشد. توسعه دهندگان اغلب شکایت دارند که باید زمان و منابع ارزشمند خود را صرف مدیریت پایگاه داده کنند.

مزایای MongoDB مدیریت شده

راه اندازی و نگهداری آسان: ما خوشه های پایگاه داده را برای شما ایجاد می کنیم. به سادگی پیکربندی خوشه (به عنوان مثال ، حافظه ، اندازه دیسک ، تعداد گره ها و غیره) و مرکز داده ای که می خواهید پایگاه داده را در آن میزبانی کنید ، انتخاب کنید. چند مرحله ساده را دنبال کنید و خوشه پایگاه داده شما در عرض چند دقیقه راه اندازی می شود. می توانید خوشه ها را با استفاده از کنترل پنل ابری ، CLI یا API بچرخانید.

پشتیبان گیری روزانه خودکار با بازیابی زمان: داده ها یکی از مهمترین دارایی های یک برنامه هستند ، بنابراین پشتیبان گیری از پایگاه داده شما بسیار مهم است. ما بطور روزانه بصورت رایگان از کل خوشه های شما نسخه پشتیبان تهیه می کنیم. ما همچنین یک نقطه در زمان بازیابی به مدت 7 روز ارائه می دهیم ، به این ترتیب اگر همه چیز به دلیل خطای انسانی ، خطای ماشین یا ترکیبی از هر دو اشتباه شود ، می توانید پایگاه داده را به راحتی در 7 روز گذشته در هر زمان بازیابی کنید.

به روز رسانی خودکار و دسترسی به آخرین نسخه های MongoDB: شما به MongoDB 4.4 دسترسی پیدا می کنید. این آخرین نسخه از MongoDB است و دارای پیشرفتهای متعدد مانند خواندن پرچین ، زنگ زدگی و درایورهای سریع است. از آنجا که ما Managed MongoDB را با همکاری MongoDB Inc توسعه داده ایم ، شما همیشه به نسخه های جدید دسترسی پیدا خواهید کرد. با Managed MongoDB ، به روز رسانی به طور خودکار اتفاق می افتد. فقط تاریخ و زمان را برای به روزرسانی ها انتخاب کنید و ما به بقیه رسیدگی می کنیم. با این کار می توانید به راحتی با نسخه های MongoDB به روز باشید بدون اینکه در کسب و کار شما اختلالی ایجاد شود.

در دسترس بودن بالا با باز شدن خودکار: اگر پایگاه داده شما خراب شود ، می تواند کل برنامه را از بین ببرد و منجر به تجربیات بد مشتری شود. با مدیریت MongoDB ، می توانید به راحتی زمان خرابی پایگاه داده خود را به حداقل برسانید و با گره های آماده به کار آن را بسیار در دسترس قرار دهید. گره های آماده به کار افزونگی اضافه می کنند ، بنابراین اگر برای مثال گره اصلی خراب شود ، گره آماده به کار بلافاصله به حالت اولیه ارتقا می یابد و در حالی که ما یک گره آماده به کار جایگزین را در پس زمینه ارائه می دهیم ، شروع به خدمت می کند.

برای کنترل افزایش ترافیک به راحتی مقیاس بندی کنید: با افزایش استقبال و افزایش استفاده از برنامه ، داشتن پایگاه داده ای که بتواند با افزایش تقاضا مطابقت داشته باشد ، بسیار مهم است. با مدیریت MongoDB ، به راحتی می توانید در صورت نیاز اندازه گره های پایگاه داده را افزایش دهید.

ایمن به طور پیش فرض: از آنجا که داده ها بسیار مهم هستند ، باید امنیت نیز داشته باشند. ما داده ها را در حالت استراحت با LUKS و در حال انتقال با SSL رمزگذاری می کنیم. هنگامی که یک خوشه جدید ایجاد می کنید ، به طور پیش فرض در یک شبکه VPC قرار می گیرد که ارتباط ایمن تری بین منابع ایجاد می کند. همچنین می توانید دسترسی به گره های خود را برای جلوگیری از حملات گذرواژه و حملات انکار سرویس محدود کنید.

نیاز به پایگاه های داده مدیریت شده

ماموریت vpsgol ساده سازی محاسبات ابری است تا توسعه دهندگان ، استارتاپ ها و SMB ها بتوانند زمان بیشتری را صرف ساخت نرم افزاری کنند که جهان را تغییر می دهد. در حالی که پایگاه داده ها جزء مهمی برای هر برنامه ای هستند ، ایجاد ، نگهداری و مقیاس بندی آنها می تواند پیچیده و زمان بر باشد. برای توسعه دهندگانی که برای کسب و کار خود برنامه ایجاد می کنند ، مدیریت پایگاه داده اغلب یک حوزه اصلی تمرکز نیست. اما معمولاً یافتن توسعه دهندگانی که کد را بنویسند و سپس آستین های خود را بالا بزنند تا پایگاه داده ها را حفظ کنند. چنین کاربرانی ترجیح می دهند مدیریت خسته کننده پایگاه داده را بارگیری نکنند و زمان و انرژی محدود خود را بر ساخت و ارتقاء برنامه های خود متمرکز کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع ، چند سال پیش پایگاه های مدیریتی را معرفی کردیم و مشتاق هستیم که MongoDB مدیریت شده را به مجموعه ما اضافه کنیم. با این نسخه ، vpsgol Managed Databases اکنون از موتورهای زیر پشتیبانی می کند:

راه اندازی مدیریت MongoDB پس از پلتفرم vpsgol App ، یک PaaS (پلت فرم به عنوان سرویس) مدرن و تصور شده است که چند ماه پیش منتشر کردیم. App Platform ساخت ، استقرار و مقیاس گذاری برنامه ها و سایت های ایستا را بسیار آسان می کند. شما می توانید کد را به سادگی با اشاره به مخازن GitHub و GitLab خود مستقر کنید ، و App Platform تمام کارهای سنگین مدیریت زیرساخت ، زمان اجرای برنامه و وابستگی ها را انجام می دهد. پلتفرم برنامه ، همراه با پایگاه های داده مدیریت شده ، با توانمندسازی توسعه دهندگان ، استارتاپ ها و SMB ها برای تمرکز بیشتر بر روی برنامه های خود و کمتر بر زیرساخت ها و پایگاه های اطلاعاتی زیربنایی ، به ماموریت vpsgol کمک می کند.

نحوه مدیریت MongoDB

vpsgol گزینه های مختلف محاسبه ای را برای ساخت برنامه های شما در اختیار شما قرار می دهد مانند:

  • Droplets: ماشین های مجازی لینوکس در صورت تقاضا مناسب برای تولید برنامه های تجاری و پروژه های اشتیاق شخصی.
  • vpsgol Kubernetes: Kubernetes مدیریت شده با مقیاس بندی خودکار ، ارتقاء و هواپیمای کنترل رایگان.
  • پلتفرم برنامه vpsgol : یک پلتفرم کاملاً مدیریت شده به عنوان یک سرویس.

صرف نظر از اینکه کدام گزینه محاسباتی را برای ساخت برنامه های خود انتخاب می کنید ، می توانید MongoDB مدیریت شده را به راحتی به آن اضافه کنید. علاوه بر این ، Managed MongoDB همچنین با برنامه Node.js 1-Click از vpsgol Marketplace ادغام شده و ساختن برنامه های Node.js را بسیار آسان می کند.

قیمت ساده و قابل پیش بینی

مانند سایر محصولات vpsgol ، Managed MongoDB قیمت ساده و قابل پیش بینی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هزینه ها را کنترل کرده و از هر گونه صورت حساب غافلگیر کننده جلوگیری کنید

در دسترس بودن منطقه ای

MongoDB مدیریت شده در حال حاضر در مناطق زیر موجود است:

NYC3 (نیویورک ، ایالات متحده)
FRA1 (فرانکفورت ، آلمان)
AMS3 (آمستردام ، هلند)
به زودی Manago Mongo را در سایر مناطق در دسترس قرار خواهیم داد.

با ما در استقرار ، کنفرانس مجازی vpsgol همراه باشید

امروز ما کنفرانس کاربران امضای vpsgol را راه اندازی کرده ایم که بر تجلیل ، آموزش و اتصال سازندگان عالی از سراسر جهان تمرکز دارد.

جلسه اصلی مدیرعامل vpsgol ، Yancey Spruill را بررسی کنید ، که در آن او درباره جایی که ما به عنوان یک شرکت در آن حرکت می کنیم صحبت می کند و برخی از به روز رسانی های هیجان انگیز محصول را به اشتراک می گذارد. جلسه اصلی اعضای جامعه ، مهندسان ، مشتریان و سایر متخصصان که در حال ایجاد فناوری ها و مشاغل با استفاده از ابر هستند ، به سخنرانی اصلی وی خواهد انجامید.


https://vpsgol.net/product/vps-england/

https://vpsgol.net/product/vps-netherlands/

https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-canada/