آموزش معرفی و بررسی

چگونه می توانید محصول SaaS خود را بدون شکستن بانک مقیاس بندی کنید

این روزها ، اگر در زمینه نرم افزار فعالیت می کنید ، به احتمال زیاد خدمات خود را با استفاده از مدل Software-as-a-Service (SaaS) ارائه می دهید یا قصد دارید ارائه دهید. ترکیبی از تحویل مبتنی بر اینترنت ، قیمت مبتنی بر اشتراک و تجربه محصول با اصطکاک کم ، راه حل های SaaS را به ابزارهای ارزشمندی برای کاربران خود تبدیل کرده و وسیله ای عالی برای سازندگان نرم افزار است که به دنبال توزیع محصولات خود هستند.

این عوامل باعث شده است که راه حل های SaaS در همه جا وجود داشته باشد. SaaS بزرگترین بخش در بازار ابر عمومی است و برای ارائه عملکردهای مختلف از برنامه های مالی شخصی برای مصرف کنندگان ، تا نرم افزار بهره وری برای مشاغل و حتی ابزارها و خدمات برای توسعه دهندگان نرم افزار برای ایجاد برنامه های کاربردی و ساده سازی گردش کار آنها استفاده می شود. همچنین غیر معمول نیست که برنامه های کاربردی micro-SaaS برای صنایع خاصی مانند خرده فروشی ، وظایف شغلی مانند حسابداری یا بازاریابی یا وظایفی مانند مدیریت رویداد ساخته شود.

بهترین چیز در مورد این موج SaaS این بود که به نسل جدیدی از سازندگان نرم افزار اجازه ساخت و کسب درآمد از برنامه ها و مشارکت در اقتصاد دیجیتال را داد. پیش از این ، برای فروش موفقیت آمیز محصولات نرم افزاری ، باید یک شرکت بزرگ با منابع ، شبکه های تشخیص نام و توزیع زیاد بودید. در حال حاضر ، صرف نظر از این که آیا شما تنها فردی هستید که در یک پروژه اشتیاق کار می کند ، یک تیم کوچک توسعه دهنده در یک استارتاپ یا یک کسب و کار کوچک و متوسط ​​(SMB) هستید ، مدل SaaS به شما امکان می دهد ایده های خود را در قالب نرم افزار و به مشتریان در هر نقطه از جهان تحویل دهید.

چالش های منحصر به فرد ایجاد راه حل های SaaS

علیرغم فرصت هایی که با پذیرش گسترده محصولات SaaS ایجاد می شود ، سازندگان نرم افزار هنوز باید در سفر خود به سمت ایجاد محصولات موفق SaaS به سوالات کلیدی پاسخ دهند. درک اینکه چه مشتریانی را باید هدف قرار دهید ، ویژگیهایی که باید اولویت بندی کنید ، چگونه قیمت محصول خود را تعیین کنید و چگونه مشتریان را به دست آورید ، همه سؤالات مهمی هستند که در حالی که شما همچنین وظیفه مهم ساخت و راه اندازی محصول را انجام می دهید.

نوشتن کد ، آزمایش ، استقرار ، نظارت بر میزان استفاده در تولید و اطمینان از این که برنامه های شما قادر به پاسخگویی به تقاضای اضافی در هنگام افزایش تعداد مشتریان و استفاده از آنها هستند ، همه کارهای اساسی و وقت گیر هستند.

علاوه بر این ، توانایی آزمایش چندین ایده ، محوری و ایده هایی که در واقع کار می کنند در مراحل اولیه توسعه SaaS بسیار مهم است. به محض رسیدن رشد ، به همان اندازه مهم است که بدون آسیب رساندن به عملکرد یا قابلیت اطمینان ، مقیاس بندی شود. نیازی به گفتن نیست که همه اینها باید از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشند ، زیرا همه منابع ارائه دهندگان بزرگ SaaS مانند Salesforce یا Adobe را ندارند.

رایانش ابری سازندگان را قادر می سازد اما چالش هایی را نیز به همراه دارد

خوشبختانه ، برای ایجاد و اجرای برنامه های خود ، رایانش ابری می تواند به شما کمک کند تا مقداری بار را از دوش شما بردارید. مگر اینکه مقیاس و منابع فیس بوک را داشته باشید ، احتمالاً مراکز داده خود را برای میزبانی زیرساخت های محاسباتی که به شرکت SaaS شما قدرت می دهند ، راه اندازی نمی کنید. ارائه دهندگان زیرساخت ابری عمومی می توانند با ارائه خدمات محاسباتی درخواستی با قیمت مبتنی بر استفاده ، ارزش زیادی برای سازندگان SaaS به ارمغان بیاورند. با این حال ، درست مانند این که شرکت های نرم افزاری قدیمی برای مدل SaaS ساخته نشده اند ، خدمات رایانش ابری اولیه (و بزرگ) برای نیازهای منحصر به فرد تیم های کوچک ساختمان SaaS بهینه نشده است.

تیم های کوچکتر SaaS با ارائه دهندگان بزرگ رایانش ابری با چالش هایی روبرو هستند ، از جمله:

گزینه های فناوری بسیار زیاد است

گزینه های بسیار زیادی برای مجموعه فناوری وجود دارد که می توانید SaaS خود را بر اساس آن ایجاد کنید – زبان های برنامه نویسی ، چارچوب های توسعه برنامه ، کتابخانه ها ، محیط های زمان اجرا ، الگوهای معماری و مدلهای استقرار – و این لیست روز به روز در حال افزایش است.

پیچیدگی خدمات رایانش ابری

حتی زمانی که تصمیم گرفته اید یک مجموعه فناوری را انتخاب کنید ، اصطلاحات زیادی برای فروشنده ابر وجود دارد که باید یاد بگیرید و برای ساختن روی ابر باید کارهای سنگین انجام دهید ، که همه آنها در موفقیت برنامه های SaaS شما نقش ندارند.

هزینه های غیرقابل پیش بینی

آزمایش های لازم در مراحل اولیه توسعه SaaS ، و همچنین مقیاس بندی برنامه های مورد نیاز در مرحله رشد ، از ارائه دهنده ابری شما قیمت مقرون به صرفه و قابل پیش بینی را می طلبد. آخرین چیزی که تیم های SaaS می خواهند صورت حساب های شگفت انگیز و غیر قابل رمزگشایی از طرف ارائه دهنده خدمات ابری شما است. متأسفانه ، مشاغل کوچکتر غالباً با ارائه دهندگان خدمات ابری که مشغول خدمات رسانی به شرکتهای بزرگ هستند ، هزینه های غیرقابل پیش بینی را تجربه می کنند.

vpsgol یک راه حل ساده و مقرون به صرفه برای سازندگان SaaS ارائه می دهد

خوشبختانه ، در vpsgol ما تمرکز لیزری را بر روی تیم های کوچک توسعه نرم افزار داریم که در تلاش برای ایجاد نسل بعدی برنامه ها هستند. امروزه مشتریان vpsgol در حال ساخت برنامه های SaaS هستند که به همه مشتریان خدمات ارائه می دهد.

ما معتقدیم سازندگان SaaS باید بر ایجاد برنامه هایی که به کسب و کار آنها قدرت می بخشد تمرکز کنند و وقت ارزشمند خود را صرف مدیریت زیرساخت ها نکنند. این دقیقاً همان چیزی است که ما توانسته ایم از طریق محصولات بصری خود که برای مقیاس و قابلیت اطمینان ساخته شده اند ، فعال کنیم.

  • Vidazoo یک شرکت تبلیغاتی است که در زمینه پخش و پخش ویدئو تخصص دارد. این تبلیغات ویدیویی را برای هزاران وب سایت ارائه می دهد و روزانه نزدیک به 10 میلیارد درخواست را برطرف می کند.
  • Whatfix یک ارائه دهنده SaaS سازمانی است که بستر پذیرش دیجیتالی را به مشاغل ارائه می دهد. این شرکت با ارائه راهنمایی در زمان واقعی ، تعاملی و زمینه ای به کاربران آن برنامه ها ، به شرکت ها کمک می کند تا ارزش کامل سرمایه گذاری خود را در برنامه های سازمانی به دست آورند.
  • Centra یک پلت فرم تجارت الکترونیکی مبتنی بر SaaS برای مارک های تجارت الکترونیکی مستقیم به مصرف کننده و عمده فروشی جهانی است. Centra یک پشتوانه قدرتمند تجارت الکترونیکی ارائه می دهد که به مارک ها اجازه می دهد تا فروشگاه های شاخص و آنلاین با طراحی پیکسلی و سفارشی طراحی کنند.

 

https://vpsgol.net/product/vps-germany/

https://vpsgol.net/product/vps-usa/

https://vpsgol.net/product/vps-france/

https://vpsgol.net/product/vps-canada/

https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-netherlands/

https://vpsgol.net/product/vps-england/