آموزش معرفی و بررسی, دسته‌بندی نشده

با اطمینان حجم کاری خود را به vpsgol منتقل کنید

رایانش ابری بسیاری از فرصت های جدید را برای مشاغل باز کرده است. با استفاده از خدمات ابری ، دسترسی نامحدودی به منابع کلیدی مانند محاسبه ، ذخیره سازی و پایگاه های داده با کسری از هزینه خرید و نگهداری سرورهای خود دارید. همه اینها راه اندازی یک استارتاپ جدید یا مقیاس گذاری کسب و کار خود را بر روی ابر آسان می کند. با این حال ، انتخاب ارائه دهنده مناسب ابر برای میزبانی برنامه های شما دشوار است و ممکن است نیازها در طول زمان تغییر کند. آنچه که هنگام شروع مشاغل خود کار کرد ممکن است بعد از چند سال از نظر اقتصادی یا فنی منطقی نباشد. به همین دلیل ، معمول است که شرکت ها همه بار کاری خود را به ارائه دهنده ابری دیگر منتقل می کنند یا از یک سیستم چند ابر استفاده می کنند ، که در آن ارائه دهندگان مختلف ابر برای بخش های مختلف کسب و کار استفاده می شود تا نیازهای متغیر کسب و کار خود را برآورده کنند.

با این حال ، مهاجرت به ارائه دهنده ابری دیگر مستلزم برنامه ریزی زیاد ، زمان و تلاش زیادی است و با این خطر مهاجرت باعث اختلال در تجربه مشتریان می شود.

“سادگی در هر کاری که انجام می دهیم” یکی از ارزش های اصلی در vpsgol است. این فقط به محصولات بصری ، UI ، اسناد و قیمت ما محدود نمی شود ، بلکه به روند انتقال حجم کار از سایر ارائه دهندگان ابر یا محیط های داخلی نیز گسترش می یابد. vpsgol متعهد است که روند مهاجرت را تا حد ممکن یکپارچه کند ، به همین دلیل ما اعتبارات زیرساختی و پشتیبانی را برای کمک به شما در هر مرحله از سفر مهاجرت ارائه می دهیم. در مورد اینکه چرا باید مهاجرت به vpsgol و مزایای برنامه مهاجرت ما را در نظر بگیرید ، بیشتر بدانید و برای درخواست به برنامه مهاجرت ما اینجا را کلیک کنید.

چرا مهاجرت به vpsgol

vpsgol رایانش ابری را ساده می کند تا توسعه دهندگان و مشاغل بتوانند زمان بیشتری را صرف ساختن نرم افزاری کنند که جهان را تغییر می دهد. vpsgol با زیرساخت های مهم ماموریتی و ارائه خدمات کاملاً مدیریت شده ، به توسعه دهندگان ، استارتاپ ها و مشاغل کوچک و متوسط (SMB) کمک می کند تا سریعاً برنامه های کاربردی را برای تسریع نوآوری و افزایش بهره وری و چابکی بسازند. برخی از مزایای اصلی vpsgol عبارتند از:

  • راه حل های ساده و در عین حال جامع

محصولات ما ساده ، آسان برای استفاده و بصری هستند. این به تسریع روند توسعه برنامه و راه اندازی سریع راه حل های شما در بازار کمک می کند. چه کارآفرین باشید و چه یک کسب و کار کوچک ، پیشنهادات ما نیازهای مشتریان مختلف را پشتیبانی می کند. ما مجموعه ای جامع از محاسبات ، ذخیره سازی ، پایگاه داده و محصولات شبکه را با نسبت قیمت به عملکرد در صنعت پیشرو ارائه می دهیم.

  • توانایی افزایش مقیاس با اطمینان

هر کسب و کاری نیازها و الزامات منحصر به فردی دارد. با vpsgol ، این انعطاف پذیری را دارید که می توانید از بین طیف وسیعی از IaaS ، PaaS کاملاً مدیریت شده و خدمات Kubernetes بر اساس کانتینر برای برآوردن نیازهای خود در هنگام رشد ، انتخاب کنید.

  • قیمت قابل پیش بینی و مقرون به صرفه

هزینه راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار برای بسیاری از شرکتها یک ملاحظه مهم است. با vpsgol ، شما همیشه می دانید که با سقف ماهانه و قیمت ثابت در تمام مراکز داده ، چه هزینه ای خواهید پرداخت و به شما این امکان را می دهد که حتی زمانی که برنامه های خود را مقیاس بندی می کنید ، هزینه ها را کنترل کنید. قیمت پهنای باند ما به طور قابل توجهی پایین تر از سایر ارائه دهندگان ابر است ، و vpsgol را برای برنامه های فشرده شبکه ایده آل می کند.

آنچه می توانید در vpsgol بسازید

مشتریان ما از پلت فرم ما برای ایجاد انواع راه حل ها مانند برنامه های وب و تلفن همراه ، برنامه های SaaS ، خدمات پخش و برنامه های بازی استفاده کرده اند. اگر به دنبال ارزیابی مجدد استراتژی میزبانی خود در روند مهاجرت هستید ، این مقاله راهنمایی در مورد انتخاب بستر استقرار مناسب برای برنامه شما در vpsgol ارائه می دهد

چگونه vpsgol می تواند به انتقال حجم کار شما کمک کند

ممکن است برنامه ریزی و اجرای مهاجرت شما پیچیده به نظر برسد. از شناسایی نامزدهای مناسب برای مهاجرت ، تا تصمیم گیری در مورد پنجره ایده آل مهاجرت ، نکته اصلی این است که با دقت یک برنامه را تنظیم کرده و ذینفعان مناسب را از ابتدا درگیر کنید.


https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-netherlands/

https://vpsgol.net/product/vps-england/

https://vpsgol.net/product/vps-germany/