آموزش معرفی و بررسی

ایجاد یک کسب و کار ابزار توسعه در یک ابر متمرکز بر توسعه دهنده

نرم افزار نه تنها جهان را می خورد ، بلکه توانایی شگفت انگیزی برای وارد کردن خود در هر جنبه ای از عملکرد این جهان ایجاد کرده است. این بدان معنی است که هرگونه بهبود در نحوه توسعه نرم افزار تأثیر واقعی بر بهره وری کلی اقتصاد جهانی دارد. ابزارهایی که کارآیی توسعه نرم افزار را بهبود می بخشد ، ابزارهایی که به تیم سازندگان نرم افزار اجازه می دهد کیفیت نرم افزار خود را بالا ببرند و خدماتی که مشاغل را قادر می سازد برنامه های خود را به طور مطمئن و ایمن اجرا کنند ، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند. در نتیجه ، تمرکز بیشتری بر ایجاد محصولات و ابزارهایی است که زندگی توسعه دهندگان را آسان تر و کار آنها را کارآمدتر می کند

توسعه دهندگان بیشتر نسبت به قبل برنامه های بیشتری برای سیستم عامل های بیشتر ایجاد می کنند

با توجه به چنین تقاضای زیادی برای تجربیات نرم افزاری در جهان ما ، تعجبی ندارد که تعداد توسعه دهندگان نرم افزار در سطح جهان همچنان در حال افزایش است و پیش بینی می شود که تا سال 2024 به 29 میلیون پوند برسد. تعداد بسترهای موجود برای توسعه دهندگان برای ساخت برنامه ها نیز رو به رشد. دسکتاپ ، موبایل ، دستگاه های هوشمند ، سرورها ، وب ، ابر ، سیستم های جاسازی شده ، edge و IoT تنها نمونه هایی از پلتفرم هایی هستند که توسعه دهندگان امروز بر روی آن کار می کنند.

رشد توسعه نرم افزار فرصتی را برای سازندگان نرم افزار ایجاد می کند که ابزارهایی را برای سایر سازندگان نرم افزار می سازند. برخی از چالش هایی که توسعه دهندگان نرم افزار امروزه با آن روبرو هستند عبارتند از:

  • توسعه دهندگان باید کد خود را با سرعت بیشتری بنویسند ، بسازند ، آزمایش و اشکال زدایی کنند. آنها باید با تیم های خود همکاری کنند و از کاربران خود بازخورد بگیرند. مهمتر از همه ، آنها باید به یادگیری و آموزش آخرین فن آوری ها و روش ها ادامه دهند.
  • برنامه هایی که می سازند باید با استفاده از خدمات بلوک ساختمان – پایگاه داده ها ، اعلان ها ، احراز هویت ، پرداخت ها ، ارتباطات ، یادگیری ماشین ، تجسم و غیره ترکیب شوند.
  • این برنامه ها باید با استفاده از خطوط لوله خودکار مستقر شوند و پس از تولید ، باید با استفاده از ابزارهای مدرن مدیریت و نظارت کار کنند.
  • این برنامه ها باید از بهترین مکان ها استفاده شوند تا از تأخیر کم کاربران اطمینان حاصل شود..

این و بسیاری دیگر از الزامات ناشی از سیل توسعه نرم افزار ، نسل جدیدی از ابزارهای توسعه دهنده را ایجاد کرده است. این ابزارها نه تنها از شرکت های بزرگ نرم افزاری در گذشته ، بلکه از شرکت های جدیدتر و زیرک تر نیز ارائه می شوند که بر برخی جنبه های مهم اما کم ارزش توسعه نرم افزار تمرکز می کنند.

تقاضای روزافزون برای ابزارها و خدمات توسعه دهندگان

در دهه گذشته یا بیشتر ، کسب و کار ابزار و توسعه دهندگان توسعه یافته است. تیم های توسعه دهنده مبتکر راه های جدید و کارآمدتری برای حل چالش های توسعه نرم افزار پیدا کرده اند و بسیاری نیز امکانات و سناریوهای جدیدی را ایجاد کرده اند. Github ، Twilio ، Stripe ، MongoDB و حتی vpsgol تنها چند نمونه از شرکت های متمرکز بر توسعه هستند که وارد شده و نامی برای خود در مناطق شلوغ ایجاد کرده اند. آنها این کار را با تمرکز بر نیازهای مخاطبان محروم و سناریوهای محروم و ارائه تجربیات متمایز به توسعه دهندگان انجام دادند. در حقیقت ، انجمن های پرسش و پاسخ آنلاین مانند Stack Overflow ، ابزارهای مصاحبه برنامه نویسی آنلاین مانند LeetCode و انجمن های آنلاین انجمن مانند DEV نیز نمونه هایی از خدمات هستند که زندگی توسعه دهندگان را آسان تر می کند.

با مشاهده فهرست Forbes Cloud 100 ، رتبه سالانه برترین شرکت های خصوصی ابر جهان ، می توانید این رشد را مشاهده کنید. در تکرار قبلی ، 20 ~ از شرکت های موجود در آن لیست مشاغل متمرکز بر توسعه دهنده بودند. بسیاری دیگر ، گرچه خود محصولات توسعه دهنده نیستند ، اما هنوز نقاط قابل توسعه ای را ارائه می دهند که به توسعه دهندگان نرم افزار اجازه می دهد قابلیت های اصلی آن محصولات را گسترش دهند.

vpsgol: ابر ایده آل برای ایجاد ابزارهای توسعه دهنده

در vpsgol، ما یک یا دو مورد در مورد ایجاد یک کسب و کار که بر توسعه دهندگان متمرکز است می دانیم. ما این کار را توسط:

  • بهره وری بیشتر توسعه دهندگان از طریق یک تجربه محصول ساده.
  • ارائه منابع غنی در مورد انواع مدیریت سیستم ، زبان های برنامه نویسی ، رایانش ابری و سایر موضوعات توسعه نرم افزار.
  • بازگشت به جامعه منبع باز

vpsgol یک مشاور قابل اعتماد برای کسانی است که ابزارهای توسعه دهنده را ایجاد می کند

با توجه به محبوبیت ما در بین توسعه دهندگان ، جای تعجب نیست که سایر مشاغل که در تلاش برای ارائه خدمات به توسعه دهندگان هستند ، vpsgol را متحد با اخلاق مشترک و طرز فکر توسعه دهندگان بدانند. این ابزارهای سازنده برای توسعه دهندگان به خدمات ابری نیاز دارند و vpsgol در هر مرحله از راه به آنها کمک می کند.

مشاغلی که ابزارهای توسعه دهنده را در vpsgol ایجاد می کنند شامل راه حل های پایگاه داده مدیریت شده ، سیستم عامل های محاسباتی پیشرفته ، پلتفرم های بدون سرور ، راه حل های CI/CD ، خدمات API ، ابزارهای همکاری توسعه دهندگان ، محیط های برنامه نویسی آنلاین و بسیاری دیگر است.

  • مأموریت Bunnyshell این است که به توسعه دهندگان اجازه دهد بدون ایجاد نگرانی در مورد زیرساخت ها بر روی ساخت برنامه ها تمرکز کنند. این سیستم مدیریت زیرساخت و مدیریت برنامه و ابزار DevOps را برای استقرار و نظارت ارائه می دهد. Bunnyshell به دنبال ارائه دهنده زیرساختی بود که بتواند خدمات قابل اطمینان را به مشتریان خود به نحو مقرون به صرفه ارائه دهد.

vpsgolفرصت هایی را برای دیگران ایجاد می کند تا بهترین کاری را که انجام می دهند انجام دهند

یک نکته منحصر به فرد در مورد vpsgol به عنوان ارائه دهنده ابر ، تمرکز شدید vpsgol است. vpsgol می داند که نقاط قوت vpsgol کجاست و کجا باید به شرکای اکوسیستم تکیه کنند. vpsgol معتقداست که فضای ابزارهای توسعه دهنده به اندازه ای بزرگ است که بسیاری از مشاغل موفق نه تنها با هم زندگی کنند بلکه پیشرفت کنند ، بنابراین vpsgol به جای اینکه همه چیز را خودش بسازد، به پرورش یک اکوسیستم شرکا اعتقاد دارد. این شرکا ابزار توسعه دهندگان را برای غنی سازی تجربه توسعه دهندگان که بر روی پلتفرم vpsgol یا سایر برنامه ها توسعه می دهند ، ایجاد می کنند. در واقع ، vpsgol یک قدم جلوتر می رود و به طور فعال روی سازندگانی که از طریق برنامه Hatch خود به سازندگان کمک می کنند ، سرمایه گذاری می کند.

  • Section یک پلتفرم محاسباتی لبه محور مبتنی بر توسعه دهنده است که به مهندسان برنامه اجازه می دهد هر حجم کاری را در هر مکانی اجرا کنند. آنها با استفاده از یک شبکه جهانی منابع محاسباتی vpsgol برای اجرای شبکه پیشرفته خود ، تجمیع زیرساخت های موجود برای انعطاف پذیری کافی برای پاسخگویی به عملکرد ، امنیت و مقیاس پذیری نیازهای همه وب سایت ها را به دست می آورند.

“با vpsgol، ما یک گزینه کم هزینه با پشتیبانی و قابلیت اطمینان بالا دریافت می کنیم.”
– مدیر آموزش و آگاهی ، ‘گل محمدی

ارائه دهندگان ابزار توسعه می توانند از نظر اقتصادی کوچک و مقیاس کوچک را شروع کنند

مانند بسیاری از مشاغل SaaS ، حتی ابزارها و محصولات توسعه دهندگان نیز با مشکل مدیریت مقیاس مؤثر روبرو هستند. vpsgol با ارائه بسته های پیشرو در زمینه عملکرد و قیمت و به ویژه اقتصاد پهنای باند جذاب در مقیاس بالا ، یک بستر محاسبات ابری مناسب برای ابزارهای توسعه دهندگان فراهم می کند.

  • API Scraper یک API است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد صفحات وب مقیاس پذیر بسازند. اگر از یک سایت مقایسه قیمت آنلاین استفاده می کنید و نیاز دارید روزانه میلیون ها وب سایت را جستجو کنید ، به زیرساخت های زیادی ، آدرس IP ، مرورگرها و غیره نیاز دارید. API Scraper این نوع پلتفرم را مدیریت می کند که به شرکت های پرمصرف داده اجازه می دهد به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند.

وی افزود: ما ماهانه 10 تا 20 درصد رشد داشتیم. و در هر مرحله از راه ، DO ابزارهایی داشت که دقیقاً همان چیزی بود که درست بود. ما برای سادگی آمدیم و سپس ، وقتی مقیاس بندی می کردیم ، در واقع از چیزهای زیادی روی سکو بسیار خوشحال شدیم. ”
– دانیل نی ، مدیرعامل و بنیانگذار API Scraper

حتی سازندگان ابزارهای توسعه نیز باید نرم افزاری را به طور مؤثر بسازند

حتی اگر تیم شما بتواند تمام پیچیدگی هایی را که توسط ارائه دهندگان اصلی ابر به شما وارد شده است ، مدیریت کند ، این بدان معنا نیست که شما باید این کار را انجام دهید. به عنوان یک کسب و کار ، در نهایت به خاطر ارزشی که برای مشتریان خود ارائه می دهید ، پاداش دریافت می کنید ، و نه برای زیرساخت های سنگین پشت پرده. vpsgolبه آسانی نیازهای زیرساختی شما را برآورده می کند و شما را قادر می سازد تا بر توسعه کسب و کار خود تمرکز کنید.

  • Parabol یک پلت فرم جلسات از راه دور برای تیم های توسعه دهنده است که از شیوه های چابک استقبال می کنند. با سرعت بخشیدن به همه گیری کووید -19 در دنیای تجارت و جلسات دیجیتالی ، Parabol ثبت نام مشتریان در هفته را بیش از ده برابر افزایش داد. آنها توانستند به سرعت و به آسانی ساختار زیرساخت خود را مجدداً طراحی كنند تا با استفاده از قطره های اضافی vpsgol و ارائه داده های مدیریت شده ، مقیاس بیشتری را در اختیار داشته باشند. این باعث شد Parabol بتواند از میزبانی تقریباً 10000 جلسه همزمان به چند صد هزار جلسه بدون هیچ گونه اختلالی برسد.

“من به عنوان بنیانگذار ، نمی خواستم وقت خود را برای مدیریت زیرساخت ها و انجام دراز کش های XML صرف کنم. هنگامی که همه گیری اتفاق افتاد و ترافیک ده برابر شد ، پلت فرم قوی vpsgol به ما اجازه داد بدون هیچ گونه اختلالی در عملیات خود ، مقیاس یکپارچه را افزایش دهیم ، بنابراین ما می توانیم همچنان بر اداره کسب و کار خود تمرکز کنیم. ”
– بنیانگذار و مدیرعامل
vpsgol مفتخر است که یک شرکت متمرکز بر توسعه دهنده است.


https://vpsgol.net/product/vps-germany/

https://vpsgol.net/product/vps-usa/

https://vpsgol.net/product/vps-france/

https://vpsgol.net/product/vps-canada/