آموزش معرفی و بررسی

پایگاه های داده مدیریت شده اکنون از PostgreSQL 13 پشتیبانی می کنند

با افتخار اعلام می کنیم که پایگاه های داده vpsgol اکنون از PostgreSQL 13. پشتیبانی می کند PostgreSQL مسلما پیشرفته ترین پایگاه داده رابطه ای منبع باز جهان است و در چند دهه گذشته پایه و اساس برنامه های متعددی بوده است. با انتشار PostgreSQL 13 ، که شامل پیشرفت های قابل توجهی مانند صرفه جویی در فضا و افزایش عملکرد برای نمایه ها ، زمان پاسخ سریعتر برای پرس و جوهایی که از دانه ها یا پارتیشن ها استفاده می کنند ، برنامه ریزی بهتر برای پرس و جو هنگام استفاده از آمارهای پیشرفته و موارد دیگر ، قدرتمندتر شد. سایر قابلیت های جدید نسخه 13 شامل ویژگی های بسیار درخواست شده مانند جاروبرقی موازی و مرتب سازی افزایشی است.

اگر از نسخه قدیمی PostgreSQL استفاده می کنید ، می توانید به راحتی با استفاده از ارتقاء نسخه اصلی اصلی ، به صورت رایگان به PostgreSQL 13 ارتقا دهید. به این ترتیب می توانید سازگاری سرویس پایگاه داده موجود را در نسخه جدید قبل از ارتقاء آزمایش و اعتبار سنجی کنید. فرآیند ارتقا بدون درز است و نیازی به انتقال دستی داده ها بین سرویس ها را حذف می کند. به علاوه ، هیچ وقفه ای وجود ندارد ، بنابراین خوشه پایگاه داده شما در حالی که در حال ارتقا است در دسترس می ماند.

vpsgol Managed Databases شما را قادر می سازد تا کارهای پیچیده ، پیش پا افتاده (اما ضروری) مدیریت پایگاه داده مانند پیکربندی ، امنیت و به روزرسانی ها را در اختیار ما قرار دهید. این به شما امکان می دهد بر ساخت و ارتقاء برنامه های خود تمرکز کنید – نه بر حفظ پایگاه های داده خود. علاوه بر این ، پایگاه های داده مدیریتی ما اکنون از Droplets با 100٪ vCPU اختصاص داده شده برای بارهای مهم ماموریت شما پشتیبانی می کند. با نسخه فوق ، ماتریس پشتیبانی فعلی ما برای موتورها و نسخه ها به شکل زیر است:

امیدواریم پایگاه های داده خود را به PostgreSQL 13 ارتقا دهید و از همه پیشرفت ها و قابلیت های جدیدی که نسخه 13 ارائه می دهد استفاده کنید. علاوه بر این ، ارتقاء به PostgreSQL 13 از نسخه های قبلی رایگان است ، بنابراین دلیل بیشتری برای کشیدن ماشه ارتقاء وجود دارد


https://vpsgol.net/product/vps-germany/

https://vpsgol.net/product/vps-usa/

https://vpsgol.net/product/vps-france/

https://vpsgol.net/product/vps-canada/

https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-netherlands/

https://vpsgol.net/product/vps-england/