Ubuntu 18.04

نحوه ایجاد سرور Minecraft در اوبونتو 18.04

Minecraft یک بازی ویدیویی محبوب sandbox است. در ابتدا در سال 2009 منتشر شد ، و امکان ساخت ، جستجو ، دستکاری ، و زنده ماندن در جهان تولید شده در بلوک سه بعدی را فراهم میکند. از اواخر سال 2019 ، به دومین بازی ویدیویی پرفروش در تمام دوران تبدیل شد. در این آموزش سرور مجازی Minecraft خود را ایجاد خواهید کرد تا با دوستانتان بتوانید بازی کنید. به طور خاص ، بسته های نرم افزاری لازم را برای اجرای Minecraft ، پیکربندی سرور مجازی برای اجرا ، و سپس استقرار بازی نصب خواهید کرد.
در این آموزش از نسخه جاوا Minecraft استفاده شده است. اگر نسخه Minecraft خود را از طریق Microsoft App Store خریداری کرده باشید ، نمی توانید به این سرور مجازی وصل شوید. اکثر نسخه های Minecraft خریداری شده در کنسول های بازی مانند PlayStation 4 ،Xbox One یا Nintendo Switch نیز نسخه مایکروسافت Minecraft هستند. این کنسول ها همچنین قادر به اتصال به سرور مجازی ساخته شده در این آموزش نیستند. می توانید نسخه جاوا Minecraft را از اینجا دریافت کنید.

پیش نیازها
برای دنبال کردن این راهنما ، به موارد زیر نیاز دارید:
سرور مجازی ی با نصب جدید اوبونتو 18.04 ، کاربر غیر ریشه با امتیازات sudo و SSH فعال شده. برای راه اندازی سرور مجازی خود و انجام این مراحل می توانید این راهنما را دنبال کنید. Minecraft می تواند منابع فشرده ای داشته باشد ، بنابراین هنگام انتخاب اندازه سرور مجازی خود ، این را بخاطر بسپارید.
⦁ یک کپی از Minecraft Java Edition که روی یک دستگاه محلی Mac ، Windows یا Linux نصب شده است.
مرحله 1 – نصب بسته های نرم افزاری لازم و پیکربندی فایروال
پس از مقداردهی اولیه سرور مجازی ، اولین قدم شما نصب جاوا میباشد. برای اجرای Minecraft به آن احتیاج خواهید داشت.
ایندکس بسته بندی را برای مدیر بسته APT به روز کنید:
⦁ $ sudo apt update

در مرحله بعد ، نسخه OpenJDK 8 جاوا ، به طور خاص JRE را نصب کنید. این یک نسخه حداقل از جاوا است که پشتیبانی از برنامه های GUI را از بین می برد. این ویژگی آن را برای اجرای برنامه های جاوا بر روی سرور مجازی ایده آل میکند:
⦁ $ sudo apt install openjdk-8-jre-headless

همچنین برای ایجاد بخش های متمایز سرور مجازی باید از نرم افزاری به نام screen  استفاده کنید. screen  به شما اجازه می دهد تا یک بخش پایانه ایجاد کرده و از آن جدا شوید و اجازه دهید روند کار روی آن شروع شود. این مسئله از این حیث مهم است که اگر می خواستید سرور مجازی خود را راه اندازی کنید و سپس ترمینال خود را ببندید ، این کار باعث می شود بخش از بین برود و سرور مجازی شما متوقف شود. اکنون screen  را نصب کنید:
⦁ $ sudo apt install screen

اکنون که بسته های خود را نصب کردید ، باید فایروال را فعال کنیم تا ترافیک به سرور مجازی Minecraft وارد شود. در تنظیمات اولیه سرور مجازی که انجام داده اید ، فقط اجازه عبور از SSH را داده اید. اکنون باید اجازه دهید تا ترافیک از طریق پورت 25565 وارد شود ، که پورت پیش فرض مورد استفاده Minecraft برای اجازه اتصال است. با اجرای دستور زیر ، قانون فایروال لازم را اضافه کنید:
⦁ $ sudo ufw allow 25565

اکنون که جاوا را نصب کرده اید و فایروال خود را به درستی پیکربندی کرده است ، سرور مجازی Minecraft را از وب سایت Minecraft دانلود خواهید کرد.
مرحله 2 – دانلود آخرین نسخه Minecraft
حال باید نسخه فعلی سرور مجازی Minecraft را دانلود کنید. می توانید با رفتن به وب سایت Minecraft و کپی کردن لینکی تحت عنوان Download minecraft_server.X.X.X.jar ، که در آن X آخرین نسخه سرور است ، این کار را انجام دهید.
هم اکنون می توانید از wget و لینک کپی شده برای دانلود سرور مجازی استفاده کنید:
⦁ $ wget https://launcher.mojang.com/v1/objects/bb2b6b1aefcd70dfd1892149ac3a215f6c636b07/server.jar

اگر قصد دارید سرور مجازی Minecraft خود را به روزرسانی کنید ، یا اگر می خواهید نسخه های مختلف Minecraft را اجرا کنید ، سرور مجازی دانلود شده را به minecraft_server_1.15.2.jar تغییر نام دهید ، که مطابق با شماره های نسخه هایلایت شده با هر نسخه ای که تازه دانلود کرده اید:
⦁ $ mv server.jar minecraft_server_1.15.2.jar

اگر می خواهید نسخه قدیمی تر Minecraft را دانلود کنید ، می توانید آنها را در mcversions.net بایگانی کنید. اما این آموزش بر آخرین نسخه فعلی تمرکز خواهد کرد. اکنون که دانلود را انجام داده اید، پیکربندی سرور مجازی Minecraft خود را شروع خواهیم کرد.
مرحله 3 – پیکربندی و اجرای سرور مجازی Minecraft
اکنون که Minecraft jar را دانلود کردید ، آماده اجرای آن هستید.
ابتدا با اجرای دستور screen  یک بخش screen را شروع کنید:
⦁ $ screen

پس از خواندن بنری که ظاهر شده است ، نوار SPACE را فشار دهید. screen به شما یک بخش ترمینال مانند حالت عادی ارائه می دهد. این بخش اکنون قابل جدا شدن است ، به این معنی که می توانید یک فرمان را از اینجا شروع کنید و آن را اجرا کنید.
اکنون می توانید پیکربندی اولیه خود را انجام دهید. وقتی این دستور بعدی با خطا مواجه میشود، نگران نشوید. Minecraft نصب خود را از این طریق طراحی کرده است که کاربران ابتدا باید موافقت نامه مجوز شرکت را قبول کنند. این کار را در ادامه انجام خواهید داد:
⦁ $ java -Xms1024M -Xmx1024M -jar minecraft_server_1.15.2.jar nogui

قبل از بررسی خروجی این دستور ، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به همه این آرگومان های خط فرمان بیندازیم، که سرور مجازی شما را تنظیم میکند:
⦁ Xms1024M – سرور مجازی را پیکربندی می کند تا با اجرای 1024مگابایت یا 1 گیگابایت رم شروع به کار کند. اگر می خواهید سرور مجازی شما با RAM بیشتری شروع کند ، می توانید این حد را بالا ببرید. هم M برای مگابایت و هم G برای گیگابایت گزینه های پشتیبانی شده هستند. به عنوان مثال: Xms2G سرور را با 2 گیگابایت رم شروع می کند.
⦁ Xmx1024M – سرور مجازی را برای ما پیکربندی می کند، حداکثر 1024مگابایت رم . اگر می خواهید سرور مجازی تان در سایز بزرگتری اجرا شود و به بازیکنان بیشتری اجازه دهد، یا اگر احساس می کنید که سرور شما به کندی کار می کند می توانید این حد را افزایش دهید .
⦁ jar – این پرچم مشخص می کند که کدام فایل jar سرور مجازی اجرا شود.
⦁ nogui – به سرور مجازی می گوید که GUI را راه اندازی نکند زیرا یک سرور مجازی است ، و شما رابط کاربری گرافیکی ندارید.
اولین باری که این دستور را اجرا می کنید ، که به طور معمول سرور مجازی خود را راه اندازی می کند ، خطای زیر را ایجاد می کند:
Output
[22:05:31] [22:05:31] [main/ERROR]: Failed to load properties from file: server.properties
[22:05:31] [main/WARN]: Failed to load eula.txt
[22:05:31] [main/INFO]: You need to agree to the EULA in order to run the server. Go to eula.txt for more info.

این خطاها به این دلیل ایجاد شده اند که سرور مجازی نمی تواند دو فایل لازم برای اجرا را پیدا کند:EULA (توافق نامه مجوز کاربر نهایی) ، موجود در eula.txt ، و فایل پیکربندی server.properties. خوشبختانه از آنجا که سرور مجازی قادر به یافتن این فایل ها نبود ، آنها را در دیرکتوری کاری فعلی شما ایجاد کرد.
ابتدا ، eula.txt را در nano یا ویرایشگر متن مورد علاقه خود باز کنید:
⦁ $ nano eula.txt

در داخل این فایل ، پیوندی با Minecraft EULA مشاهده خواهید کرد. URL را کپی کنید.
~/eula.txt
#By changing the setting below to TRUE you are indicating your agreement to our EULA (https://account.mojang.com/documents/minecraft_eula).
#Tue Mar 24 22:05:31 UTC 2020
eula=false

URL را در مرورگر وب خود باز کنید و توافق نامه را بخوانید. سپس به ویرایشگر متن خود بازگردید و آخرین خط را در eula.txt پیدا کنید. در اینجا ، eula = false را به eula = true تغییر دهید. اکنون فایل را ذخیره کنید و ببندید.
اکنون که EULA را پذیرفتید ، زمان آن رسیده است که سرور مجازی را با مشخصات خود پیکربندی کنید.
در دیرکتوری کاری فعلی خود ، فایل جدید server.properties را نیز پیدا خواهید کرد. این فایل شامل همه گزینه های پیکربندی سرور مجازی Minecraft شما است. می توانید لیست مفصلی از کلیه ویژگی های سرور مجازی را در Official Minecraft Wiki پیدا کنید. قبل از شروع سرور مجازی خود ، این فایل را با تنظیمات دلخواه خود تغییر دهید. این آموزش خصوصیات اساسی را شامل می شود:
⦁ $ nano server.properties

فایل شما به این صورت ظاهر می شود:
~/server.properties
#Minecraft server properties
#Thu Apr 30 23:42:29 UTC 2020
spawn-protection=16
max-tick-time=60000
query.port=25565
generator-settings=
force-gamemode=false
allow-nether=true
enforce-whitelist=false
gamemode=survival
broadcast-console-to-ops=true
enable-query=false
player-idle-timeout=0
difficulty=easy
spawn-monsters=true
broadcast-rcon-to-ops=true
op-permission-level=4
pvp=true
snooper-enabled=true
level-type=default
hardcore=false
enable-command-block=false
max-players=20
network-compression-threshold=256
resource-pack-sha1=
max-world-size=29999984
function-permission-level=2
rcon.port=25575
server-port=25565
server-ip=
spawn-npcs=true
allow-flight=false
level-name=world
view-distance=10
resource-pack=
spawn-animals=true
white-list=false
rcon.password=
generate-structures=true
online-mode=true
max-build-height=256
level-seed=
prevent-proxy-connections=false
use-native-transport=true
motd=A Minecraft Server
enable-rcon=false
بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از مهمترین خصوصیات این لیست بیاندازیم:
⦁ difficulty (پیش فرض روی easy است) – سطح دشواری بازی را تعیین می کند ، از جمله اینکه چه میزان آسیب ایجاد شود و المان ها چگونه روی بازیکن شما تأثیر بگذارند. گزینه های موجود peaceful, easy, normal, و hard به ترتیب به معنی صلح آمیز ، آسان ، عادی و سخت هستند.
⦁ gamemode (پیش فرض روی survival قرار دارد) – این ویژگی حالت بازی را تنظیم می کند. گزینه ها شامل survival, creative,adventure, و spectator به معنی نجات ، خلاق ، ماجراجویی و تماشاگر هستند.
⦁ level-name (پیش فرض روی world) – نام سرور مجازی شما را نشان می دهد که در کلاینت ظاهر می شود. ممکن است نیاز به گذر از کاراکترهایی مانند آپوستروف با بک اسلش ( /) باشد.
⦁ motd (پیش فرض A Minecraft Server است) – پیامی که در لیست سرور مجازی کلاینت Minecraft نمایش داده می شود.
⦁ pvp (پیش فرض روی true) – بازیکن را در مقابل مبارزات فعال می کند. در صورت تنظیم روی true ، بازیکنان قادر به درگیری و آسیب رساندن به یکدیگر خواهند بود.
پس از تنظیم گزینه های مورد نظر ، فایل را ذخیره کنید و ببندید.
اکنون که EULA را به true تغییر داده و تنظیمات خود را پیکربندی کرده اید ، می توانید سرور مجازی خود را با موفقیت شروع کنید.
مانند آخرین بار ، بیایید سرور مجازی را با 1024مگابایت رم شروع کنیم. در حال حاضر ، بیایید به Minecraft امکان استفاده تا 4 گیگ رم را در صورت نیاز اعطا کنیم. به یاد داشته باشید ، میتوانید این شماره را متناسب با محدودیت های سرور مجازی یا نیازهای کاربر خود تنظیم می کنید:
⦁ $ java -Xms1024M -Xmx4G -jar minecraft_server_1.15.2.jar nogui

به مقدمات چند لحظه زمان دهید. به زودی سرور مجازی جدید Minecraft شما تولید خروجی شبیه به این را آغاز می کند:
Output
[21:08:14] [Server thread/INFO]: Starting minecraft server version 1.15.2
[21:08:14] [Server thread/INFO]: Loading properties
[21:08:14] [Server thread/INFO]: Default game type: SURVIVAL
[21:08:14] [Server thread/INFO]: Generating keypair
[21:08:15] [Server thread/INFO]: Starting minecraft server on *:25565

پس از به روزرسانی و راه اندازی سرور مجازی ، خروجی زیر را مشاهده خواهید کرد:
Output
[21:15:37] [Server thread/INFO]: Done (30.762s)! For help, type “help”

اکنون سرور مجازی شما در حال اجرا است و شما به صفحه کنترل ادمین سرور مجازی وارد شده اید. اکنون help را تایپ کنید:
[21:15:37] [server thread/INFO] : help
خروجی مانند این ظاهر می شود:
Output
[21:15:37] [Server thread/INFO]: /advancement (grant|revoke)
[21:15:37] [Server thread/INFO]: /ban <targets> [<reason>]
[21:15:37] [Server thread/INFO]: /ban-ip <target> [<reason>]
[21:15:37] [Server thread/INFO]: /banlist [ips|players]

از این ترمینال می توانید دستورات ادمین را اجرا کرده و سرور مجازی Minecraft خود را کنترل کنید. اکنون بیایید از screen  استفاده کنیم تا سرور مجازی جدید شما، حتی پس از ورود به سیستم در حال اجرا باشد. سپس می توانید به کلاینت Minecraft خود متصل شوید و یک بازی جدید را شروع کنید.
مرحله 4 – در حال اجرا نگه داشتن سرور مجازی
اکنون که سرور مجازی خود را در حال اجرا دارید ، می خواهید که حتی پس از قطع شدن از بخش SSH خود ، همچنان کار خود را ادامه دهد. از آنجا که قبلاً از screen  استفاده کرده اید ، می توانید با فشار دادن Ctrl + A + Dاز این بخش جدا شوید. اکنون به پوسته اصلی خود برگشته اید.
برای دیدن همه بخ هاش screen خود این دستور را اجرا کنید:
⦁ $ screen -list

یک خروجی با شناسه بخش خود دریافت خواهید کرد ، که باید آن بخش را از سر بگیرید:
Output
There is a screen on:
26653.pts-0.minecraft (03/25/20 21:18:31) (Detached)
1 Socket in /run/screen/S-root.

برای از سرگیری بخش ، پرچم -r را به فرمان screen  وارد کنید و سپس شناسه بخش خود را وارد کنید:
⦁ $ screen -r 26653

هنگامی که آماده خروج از سرور مجازی خود هستید ، حتماً با زدن Ctrl + A + D از بخش جدا شوید و سپس از سیستم خارج شوید.
مرحله 5 – اتصال به سرور مجازی تان از طریق کلاینت Minecraft
اکنون که سرور مجازی شما در حال کار است ، اجازه دهید از طریق کلاینت Minecraft به آن وصل شویم. سپس می توانید بازی کنید!
کپی خود را از Minecraft Java Edition راه اندازی کنید و Multiplayer را از منو انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، برای اتصال به یک سرور مجازی نیاز دارید ، بنابراین بر روی دکمه Add Server کلیک کنید.

در صفحه ویرایش اطلاعات سرور مجازی که نمایش داده میشود ، نامی به سرور مجازی خود بدهید و در آدرس IP سرور مجازی خود آن را تایپ کنید. این همان آدرس IP است که برای اتصال از طریق SSH استفاده می کنید.

پس از وارد کردن نام سرور مجازی و آدرس IP خود ، به صفحه Multiplayer که اکنون سرور مجازی شما در آن لیست شده است ، باز می گردید.

از این پس ، سرور مجازی شما همیشه در این لیست ظاهر می شود. آن را انتخاب کرده و روی Join Server کلیک کنید.

شما در سرور مجازی خود قرار گرفتید و آماده بازی هستید!
نتیجه
اکنون یک سرور مجازی Minecraft در اوبونتو 18.04 در حال اجرا دارید که با تمام دوستان خود بتوانید بازی کنید! با جستجو، نیرنگ زدن و تلاش برای بقا در دنیای خام سه بعدی لذت ببرید و به یاد داشته باشید: مراقب grieferها باشید.d

 

از این لینک ها زیر می توانید آمورش های بیشتری برای لینوکس پیدا کنید :

نصب و پیکربندی Ansible در اوبونتو 18.04 – نصب MySQL در اوبونتو 18.04

نظارت بر سلامت سرور با Checkmk در اوبونتو – اجرای چند نسخه PHP بر روی یک سرور

نصب Nginx، MySQL، PHP در CentOS 7 –  نصب و پیکربندی Elasticsearch در اوبونتو 18.04

راه اندازی سرور اولیه با اوبونتو 20.04 – تنظیم کلیدهای SSH در Ubuntu 20.04

نصب و استفاده از PostgreSQL در اوبونتو 20.0 – نحوه نصب MySQL در اوبونتو 20.04

نصب Python 3 روی سرور Ubuntu 18.04 –  نحوه نصب Python 3 روی سرور Ubuntu 20.04

نصب Linux،Apache،MySQL،PHP LAMP در اوبونتو 20.04 –  نصب وب سرور Apache در CentOS 8

نحوه نصب Drupal با Docker Compose –  نحوه نصب Nginx در اوبونتو 20.04

7 مورد از اقدامات امنیتی برای محافظت از سرورهای شما –  نحوه نصب و ایمن سازی Redis در اوبونتو 20.04

نحوه نصب و ایمن سازی Redis در اوبونتو 18.04اضافه کردن فضای Swap در اوبونتو 20.04

چگونه می توان فایروال را با UFW در اوبونتو 20.04 تنظیم کردنظارت بر اطلاعیه و مسیر BGP با BGPalerter اوبونتو 18.04

نصب و ایمن سازی phpMyAdmin در اوبونتو 20.04  –  نصب و استفاده از Composer در اوبونتو 20.04

ریست کردن رمز ورود ریشه MySQL یا MariaDB –  استفاده از نوع داده MySQL BLOB برای ذخیره تصاویر

نصب Nginx در اوبونتو 18.04نصب توزیع Anaconda پایتون در اوبونتو 20.04

نحوه نصب جاوا با Apt در اوبونتو 18.04 –  نحوه نصب Django و تنظیم محیط توسعه در اوبونتو 16.04

نصب جنگو و تنظیم محیط توسعه در اوبونتو 20.04 – نحوه ایجاد سرور Minecraft در اوبونتو 18.04

نحوه راه اندازی یک پروژه Node با Typescript –  نحوه نصب و پیکربندی VNC در اوبونتو 18.04

ایجاد یک برنامه Django و اتصال آن به یک بانک اطلاعاتینصب و پیکربندی VNC در اوبونتو 20.04

نصب MariaDB در اوبونتو 20.04  –  فعال سازی و اتصال رابط کاربری Django

تنظیم پلتفرم Cloud IDE کد سرور را در اوبونتو 18.04پیکربندی Apache HTTP با رویداد MPM و PHP-FPM

 

 

کلمات کلیدی خرید سرور

خرید vps – خرید سرور مجازی – خرید سرور – سرور هلند – فروش vps – سرور مجازی آمریکا – خریدvps – سرور مجازی هلند – فروش سرور مجازی – سرور آمریکا – vps – سرور مجازی انگلیس – سرور مجازی آلمان – سرور مجازی کانادا – خرید vps آمریکا – خرید وی پی اس – سرور – خرید سرور مجازی هلند – vps خرید – سرور مجازی فرانسه – سرور مجازی هلند – خرید vps آمریکاخرید سرور مجازی ارزان هلندvpsخرید vps هلندخرید سرور مجازی آمریکاخرید vps فرانسهتست vpsسرور مجازی تستسرور مجازی ویندوزارزانترین vpsخرید وی پی اسvps ارزان – 


https://vpsgol.net/product/vps-germany/

https://vpsgol.net/product/vps-usa/

https://vpsgol.net/product/vps-france/

https://vpsgol.net/product/vps-canada/

https://vpsgol.net/product/vps-poland/

https://vpsgol.net/product/vps-netherlands/

https://vpsgol.net/product/vps-england/